نمایندگی بوتان در شیراز - فلاح زاده

لیست نمایندگی بوتان در شیراز - فلاح زاده

نمایندگی بوتان در شیراز - فلاح زاده

لیست نمایندگی بوتان در شیراز - فلاح زاده

لیست نمایندگی بوتان در شیراز - فلاح زاده -09177375800

کلمات کلیدی

نمایندگی آبگرمکن گازی دیواری بوتان مدل B3115 دارای شمئک دائم

پکیج فن دار

بهترین پکیج دیواری

پکیج بوتان شیراز

نمایندگی رادیاتور پکیج

عیب یابی ایران رادیاتور

بوتان شیراز

پکیج بارلی تعمیرات در شیراز

پمپ پکیج اخگر

تعمیرات پمپ پکیج دیواری

بهترین پکیح شیراز

بهترین رادیاتور شیراز

ارزان ترین پکیج شوفاژ شیراز

پکیج بوتان مدل پارما

تعمیرات تخصصی فروش ویژه پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی مجاز نصب پکیج شوفاژ ایران رادیاتور در شیراز

رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج دیواری در شیراز

خرید رادیاتور پکیج

پارامترهای مهم برای انتخاب پکیج دیواری

نمایندگی ارزانترین پکیج بوتان در شیراز

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج بوتان در شیراز

نمایندگی پکیج بوتان مدل پرلا پرو 24

آبگرمکن دیواری بوتان مدل ۷۲ Bx72i در شیراز

آبمعـدنی

تصفیه آب صنعتی در شیراز

واحد اندازه گیری BTU در کولر گازی اسپلیت

ریست کردن پکیج دیواری بوتان

علت های گرم نشدن رادیاتور

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
شهریور

حوله خشک کن ایران رادیاتور
 رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند. رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. نوع دیگری از رادیاتورها ، حوله خشک کن بوده که معمولا در سرویس های بهداشتی بر روی دیوار نصب می شوند. تعبیه رادیاتورهای حوله خشک کن در فضاهایی مانند حمام و سرویس علاوه بر کاهش رطوبت و افزایش فاکتورهای بهداشتی در این مکان ها، وسیله مناسبی برای خشک کردن حوله و البسه نم دار می‌باشد.
رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور
 مخصوص حمام و سرویس بهداشتی بوده و معمولا برای گرمایش حمام های کوچک (کمتر از 3 متر مربع) رادیاتور حوله خشک کن 10 لول کافی است مگر اینکه حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ باشد ، که در اینصورت باید از حوله خشک کن 14 لول استفاده گردد. بدیهی است برای حمام های بزرگتر نیز به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.
رادیاتورهای حوله ای ایران رادیاتور با استفاده ازآلیاژهای آلومینیوم، فولاد و کروم تولید می شود. حوله خشک کن های آلومینیومی ایران رادیاتور در دو مدل پره های لوله ای شکل و پره های تخت و در ابعاد ۶۰*۵۰ (۱۰ لول و ۱۴ لول) ، ۸۰*۵۰ (۱۹ لول) و ۱۲۰*۵۰ (۲۹ لول) می باشد. رادیاتورهای حوله ای فولادی ایران رادیاتور نیز در دو ابعاد ۵۰*۶۰ (۱۲ لول) و ۵۰*۸۰ (۱۵ لول) می باشد. حوله خشک کن های آلومینیومی و فولادی ایران رادیاتور به رنگ سفید می باشد . انتخاب سایز رادیاتور حوله ای بر اساس متراژ حمام می باشد. معمولا برای حمام های تا ۳ متر مربع از مدل های ۱۰ لول، حمام های ۵ متر مربع از مدل های ۱۲ و ۱۴ لول و برای حمام های تا ۸ متر مربع از مدل های ۱۵ و ۱۹ لول استفاده می شود
ویژگی ها:
•    تست شده در فشار ۱۰ بار پوشش زیبا،
•    بادوام و یکنواخت رنگ  
•      قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی  
•     مقاوم در برابر خوردگی  
•     فشار کاری ۶ Bar
•      دارای رنگ کوره ای سفید
•      ترازبندی ۱۰۰% تمام پره های به دلیل تولید رباتیک   
•    قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، اساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، اساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28

 

  • نمایندگی پکیج بوتان در شیراز - فلاح زاده در شیراز
۰۵
شهریور


مجموعه سرویسکاران یزد تهویه (در خصوص نصب تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.
پکیج دیواری بوتان  مدل پارما Parma 
پکیج شوفاژ دیواری بوتان 22000 مدل پارما parma 22rsi دو مبدل فن دار
پکیج پارما ، جدید ترین پکیج بوتان است که این پکیج دارای دو مبدل حراراتی اولیه و ثانویه می باشد. پکیج بوتان پارما جزو پکیج های اقتصادی و دارای جدیدترین تکنلوژی روز بوتان می باشد.

پکیج گرمایشی شوفاژ دیواری بوتان مدل پارما دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل خودکار پیش گیرانه، شیرگازسه طرفه خودکار Grundfos دانمارک، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار، سیستم آیونایز حفاظت از شعله، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم عیب یاب الکترونیکی، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش، سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، سیستم بای پس خودکار، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز و سیستم هواگیری خودکار می باشد.

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید پکیج رادیاتور را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح پکیج رادیاتور متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید .

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

 

  • نمایندگی پکیج بوتان در شیراز - فلاح زاده در شیراز